Google Analytics 4 – novi i napredan alat za analitiku

Prednosti
Inovacije
GA4 koristi veštačku inteligenciju i mašinsko učenje kako bi pratio ceo put korisnika kroz više platformi i pružio detaljniji uvid u to kako korisnici ostvaruju interakciju sa vašim veb sajtom i aplikacijom.
Prateći najnovije zakone o privatnosti, poput GDPR I CCPA, GA4 je takođe fokusiran i na privatnost korisnika.
Kontrolna tabla
Sva merenja su događaji
- angažovane sesije
- stopa angažovanja
- vreme angažovanja
Pristup prediktivnim izveštajima
Pomoću navedenih metrika, možete kreirati publiku na osnovu njihovog predviđenog ponašanja i poboljšati performanse veb sajta. Možete da kreirate prilagođene tokove prodaje za različite publike na osnovu njihovih potreba i ponašanja.
Metrike zasnovane na veštačkoj inteligenciji su:
- verovatnoća kupovine
- verovatnoća da stalni kupci prestanu sa kupovinom kod vas
- verovatnoća prihoda
Veća kontrola
Možete kreirati prilagođene segmente na osnovu ponašanja i akcija koje kupci preduzimaju na vašem sajtu, koji predstavljaju podskup događaja koji se dešavaju na vašem veb sajtu ili aplikaciji. Ovo vam obezbeđuje preciznije praćenje interakcije samih korisnika.
Praćenje kroz više platformi
Korišćenje GA4

Novi search bar
Prilagođavanje izgleda izveštaja
Predložena publika
Kreiranje novih događaja
Podešavanje Google Analytics 4
Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.
Leave a Reply