Usluge digitalnog marketinga, razvoja internet prodaje i prezentacionih sajtova...
...fokusiramo na praktičnom pristupu i orijentisanosti ka rezultatu.
Cilj: Dugoročan plan nastupa, razvoja, prometa, troškova i profita.
Ishod:
- Istraživanje tržišta i konkurencije na internetu;
- Jasno definisanje nastupa na tržištu;
- Povezivanje sa ciljnom grupo klijenata/kupaca;
- Plan prometa, troškova i profita.
Cilj: Pronaći najadekvatniju platformu za internet prodaju u skladu sa vašim potrebama.
Ishod:
- Brzo pokretanje internet prodaje;
- Integracija sa ERP sistemima (poslovni software);
- Integracija sa bankama za kartično plaćanje;
- Integracija sa kurirskim službama;
- Automatsko praćenje zaliha, kreiranje računa i povrata sa pratećom zakonskom dokumentacijom;
- Smanjenje ručnog rada, ljudske greške, veći nivo automatizacije i kontrole;
- UX/UI dizajn i optimizacija, prilagođen izgled i funkcionalnosti vaše internet prodavnice tako da budu jednostavni za kupca sa ciljem da što lakše obavi proces kupovine;
- Lako i jednostavno upravljanje cenama, akcijama i ponudama u skladu sa vašim potrebama i potrebama kupca;
- Integracija sa eksternim marketing servisima (CRM, Google data feed, Facebook Catalog, affiliate i price comparing sajtovi, newsletter servisi);
- Izveštavanje i analitika sa ciljem povećanja prodaje i profita.
Cilj: Oformiti optimalnu i funkcionalnu organizacionu strukturu internet prodaje.
Ishod:
- Organizaciona šema;
- Opisi radnih mesta;
- Definisanje potrebnih kompetencija;
- Definisanje KPI;
- Uzajamno zadovoljstvo kompanije i zaposlenih u internet prodaji.
Cilj: Zadovoljstvo korisnika/kupaca na internetu i jedostavnost brige o njima.
Ishod:
- Uspostavljanje call centra;
- Definisanje i kontrola screnarija za komunikaciju sa kupcima;
- Prodaja vezanih proizvoda ili usluga;
- Povećanje prosečne vrednosti korpe i prodaje;
- Optimizacija procesa i automatizacija call centra;
- Izveštavanje i kreiranje akcionog plana u skladu sa izveštajima.
Cilj: Povećanje prosečne vrednosti korpe i prodaje kroz kontinuiranu brigu o aktivnim kupcima i aktiviranje starih kupaca (retention).
Ishod:
- Jasno definisani koraci komunikacije sa kupcem nakon prodaje;
- Jasno definisani benefiti za stalne kupce;
- Benefiti za stare kupce koji se aktiviraju;
- Postizanje što veće vrednosti kupca (LTV – lifetime value);
- Povećanje prometa i profita u online prodaji.
Cilj: Dugoročan plan nastupa i razvoja.
Ishod:
- Definisanje ciljne grupe;
- Jasni ciljevi i alati kojima se stiže do njih;
- Korišćenje samo onih digitalnih kanala koji donose benefit klijentu;
- Jasna diferencijacija kod kupaca u odnosu na konkurenciju;
- Izveštavanje i praćenje realizacije strategije.
Cilj: Postizanje što većeg povrata investicije (ROI).
Ishod:
- Segmentacija kampanja i grupa oglasa;
- Pisanje prodajnih reklama koje konvertuju;
- Jasno definisane ključne reči;
- Optimizacija cene klika;
- Optimizacija cene konverzije;
- Prikazivanje kampanja na osnovu lokacije kupca (Location extensions);
- Podešavanje i optimizacija Google My Business;
- Povrat investicije od 3 do 10 puta (zavisno od industrije, konkurencije i tipa proizvoda ili usluge).
Cilj: Dopreti do što veće, adekvatne, publike i povećanje prodaje putem društvenih mreža.
Ishod:
- Pravilo postavljeni profili i stranice na Facebook-u i Instagram-u;
- Kreiranje vizuelnog nastupa (vizuali, animacije, baneri, video klipovi);
- Pisanje copy-ja (caption-a) koji prodaje;
- Definisani tipovi kampanja i pravila kada se koji upotrebljava kroz Ads Manager;
- Izveštavanje i definisanje akcionog plana na osnovu podataka dobijenih u izveštajima;
- Određena ciljna grupa;
- Optimizacija troškova kroz A/B testiranje i segmentaciju.
Cilj: Povećanje baze kontakata i klijenata u cilju povećanje prodaje.
Ishod:
- Kreiranje strategije za povećanje baze kontakata i klijenata;
- Automatizacija slanja email kampanja;
- Personalizacija email kampanja;
- Kreiranje kampanja za napuštenu korpu (cart abandonment);
- Baza podataka suklađena sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti;
- Zadoljni kontakti i klijenti.
Cilj: Jasno definisane ključne reči i fraze koje objašnjavaju vaš biznis potencijalnom kupcu/klijentu primenjene na vašem sajtu.
Ishod:
- Istraživanje ključnih reči i spisak istih;
- Istraživanje prve strane Google-a za ključne reči i fraze:
- Definisanje ključnih reči i fraza.
Cilj: Sajt prilagođen SEO pravilima i najnovijim trendovima koje Google diktira.
Ishod:
- Pisanje Meta naslova stranica;
- Pisanje Meta opisa stranica;
- Jasno generisanje strukture sajta (URL building);
- Interno linkovanje (internal linking);
- Eksterno linkovanje (external linking);
- Alt tagovi fotografija;
- Pisanje sadržaja i tekstova sajta u skladu sa definisanim ključnim rečima.
Cilj: Napisati sadržaj koji je prihvatljiv posetiocu, koji prodaje, koji je optimizovan za pretraživače.
Ishod:
- Pisanje sadržaja;
- Kreiranje grafikona;
- Kreiranje listi;
- Pravilno definisanje i korišćenje H tagova.
Cilj: Bolja pozicija na Google-u uz pomoć povratnih linkova sa drugih sajtova.
Ishod:
- Istraživanje konkurencije;
- Kreiranje spiska potencijalnih sajtova za kreiranje povratnih linkova ka sajtu;
- Prikupljanje ponuda i definisanje budžeta;
- Jasno definisane pozicije za povratne linkove (backlinking) na drugim sajtovima;
- Izveštavanje kroz Google Analytics i Google Search Console;
- Kreiranje akcionog plana za nastavak kreiranja povratnih linkova (backlink strategy).
Cilj: Odabrati naziv domena u skladu sa brendom ili biznisom i pouzdan hosting.
Cilj: Izrada sajta koji je vizuelno dominantan i privlačan posetiocu.
Cilj: Optimizovati sajt da brzo radi zbog boljeg Google rangiranja i korisničkog iskustva.
Cilj: Optimizacija sajta zbog boljeg rangiranja na Google-u.
Jedna od najvažnijih stvari kod internet prodaje je spremnost organizacije na promenu, na izlazak iz okvira i promene procesa i navika unutar kompanije. Osim ovoga jako je važno i:
- Uređenost matičnih podataka;
- Dobra platforma za online prodaju;
- Jasno definisana cenovna politika;
- Kvalitetno korisničko iskustvo (viuzelno, asortimanom i funkcionalno);
- Briga o kupcima.
Ukoliko znamo da u Sloveniji jedan stanovnik godišnje potroši 10 puta više kupujući na internetu nego u Srbiji, dok je u Velikoj Brotaniji potroši i do 100 puta više nego u Srbiji jasno je koliki je prostor pred trgovcima iz Srbije za napredak i rast. Na sve to dodajmo još i sledeće razloge:
- Možete prodavati čitavom svetu;
- Prodavnica je otvorena 24 časa dnevno, 7 dana u nedelji, 365 dana godišnje;
- Povećanje svesti o brendu;
- Personalizacija;
- Ušteda vremena za kupca;
- Ušteda troškova za kompaniju;
- Transparentnost.
Ne. Kupac koji kupuje na internetu je ili onaj koji to uvek radi ili onaj kome je u tom trenutku to pogodniji način kupovine (van zemlje je, nema vremena, ne želi da ide u prodavnicu). Ukoliko takav kupac ne pronađe ono što mu je potrebno na vašoj internet prodavnici (nemate internet prodaju ili dati proizvod ili uslugu) on će kupiti željeni proizvod ili uslugu kod konkurencije.
Digitalni marketing je, za razliku od bilo koje druge grane marketinga, jedini na jednostavan način merljiv. Kod digitalnog marketinga uvek znamo koliko ljudi je videlo našu reklamu, koliko njih je posetilo naš sajt i koliko njih je kupilo nešto na našem sajtu. Takođe znamo i šta su kupili, koje su kategorije i proizvode gledali kao i koliko njih je odustalo od kupovine.
Osim svega gore navedenog znamo i ko je naša publika, posetioci i kupci, koliko imaju godina, odakle dolaze i kakva su im interesovanja.
Na samom kraju tačno znamo koliko košta da nas jedna osoba vidi, da jedna osoba poseti naš sajt i koliko nas košta jedna kupovina na našem sajtu.
Podaci sa tržišta Srbije govore da je pad sajta jednog trgovca na 20 časova uzrokovao pad u maloprodajnoj mreži za čak 60%.
Idealno je da imamo integrisanu komunikaciju i nastup na tržištu i najvažnije prema kupcima i klijentima, sinergiju offline-a i online-a i na taj način da zajedničkim snagama se postignu još bolji rezultati.
Osnovna razlika leži u tome što kod Google Searc oglasa potencijalni kupac već ima potrebu i mi mu na njegovu potrebu dok on pretražuje internet nudimo naše proizvode ili usluge.
Kod oglasa na Facebook-u i Instagram-u mi tu potrebu stvaramo i pričamo jednu priču kupcu koja tek posle izvesnog vremena rezultuje prodajom.
Ukratko kog Google Search oglasa smo jedan veliki korak bliži prodaji nego kod društvenih mreža.
Ovo nikakko ne znači da se ne treba oglašavati na Facebook-u i Instagram-u već da svaki kanal oglasa i njegove alate treba koristiti u skladu mogućnostima istih i sa potrebama biznisa.
SEO je skraćenica za “search engine optimization” ili optimizaciju sajta za internet pretraživače. Jednostavno optimizacija sajta da se za vama bitne ključne reči nađe na što boljoj poziciji na Google-u kako bi vaš sajt dobio što više organskog, ili besplatnog, saobraćaja. Samim tim i vaš biznis dobija veći broj kupaca i klijenata.
Od ukupnog broja klikova koji se dogode na Google pretrazi čak 71% se dogodi na prvoj strani pretrage, tj u prvih 10 rezultata na pretrazi.
Prvi rezultat na Google pretrazi ima CTR (click trought rate – odnos prikaza i klikova na neki rezultat pretrage) od čak 31.7%.
Prvi rezultat na Google pretrazi ima 10x više šansi da na njega neko klikne nego na 10ti rezultat.
Poboljšanje za jednu poziciju među prvih 10 pozicija može doneti do povećanja CTR od čak 30.8%.
U današnjem vremenu do svih informacija dolazimo tako što željenu reč ili frazu pretražimo na internetu.
Ukoliko vaša kompanija nema sajt potencijalni kupci i klijenti skoro pa nemaju način da pronađu vas i vaš biznis.
Ukoliko su dostupne sve informacije (sadržaj i dizajn) izrada WordPress sajta traje do 4 nedelje.
NAŠI KLIJENTI
Oni su nam ukazali svoje poverenje:
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi sa biznis konsaltingom, strateškim konsaltingom, menadžment konsaltingom, operativnim konsaltingom, razvojem internet prodaje, digitalnim marketingom, SEO optimizacijom i izradom sajtova pišite nam i mi ćemo vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.